I´d give up chocolate - but I´m no quitter ;)
Stop. Take a Moment. Breathe.
more Quotes

30 oktober 2009

Lite pyssel...

Fast ungarna börjar bli stora nu så tycker de ändå att det är rätt kul med pyssel.

Så länge de tycker det är roligt så försöker jag hitta på något vi kan göra. Vi blir extra pyssliga kring Halloween och Jul.



Halloween är ju en tradition som vi inte firar i Sverige egentligen. Den har tågat in här och växt sig lite större för varje år. För min egen del så tycker jag hösten blir så mycket roligare och varmare med den orangea färgen som jag normalt inte brukar använda. Man blir glad.



Ungarna gillar att klä ut sig till spöken och vampyrer. Läskigt ska det vara tycker de. Jag nöjer mig med några pumpor, tända ljus och baka några rysligt goda muffins och kakor istället!



Inga kommentarer: