I´d give up chocolate - but I´m no quitter ;)
Stop. Take a Moment. Breathe.
more Quotes

9 mars 2014



Spring feeling

Idag har vi en fantastisk vårdag!

Hejsan, hejsan, 

Bloggen står stilla och jag vet inte när det blir fart på den igen. Jag har inte känt någon lust alls och ju längre tiden går desto svårare verkar det bli att sätta igång. Funderar på vad jag ska skriva om och vad som är intressant. Hoppar lite in och ut så länge tills jag klurat ut det. Tänker på er, mina vänner, och hoppas ni har det bra. Kram till er alla!


Längtar till pensé-säsongen :)


Have a beautiful Sunday!



6 kommentarer:

Tant Åsa sa...

Härligt att få höra från dig. Det bästa med en blogg är att man får göra som man vill. Inspirationen kommer och går. Ha en härlig söndag ♥

Anette Ryan sa...

Ja ibland så blir det bara så att man inte vet...vad man gör här! ;-)
Jag harkänt att jag haft massor att kunna skriva om men inte fått till det. Delvis en saknat tid lite och inte heller hunnit fota som jag velat. Menj ag tar det med ro och så kommer jag igen sen. I alla fall ännu så länge. Fortsätter så länge det är kul och det är det just nu.
Kram Anette

Rosa i huset i vitt sa...

Titta in och skriv när du känner för det ..man ska ju tycka det är kul inte tvång
ha det bra
kram Rosa

Sofia sa...

Underbart vackert!
Kul att träffas... =) hoppas du blev nöjd med det du köpte!
Kramis Sofia

angie sa...

wunderschöne bilder, ich liebe ihre blumen!!! alles liebe von angie aus deutschland

she kitchen sa...

i could not agree more than this.