I´d give up chocolate - but I´m no quitter ;)
Stop. Take a Moment. Breathe.
more Quotes

27 januari 2010

Mer snö och firande

Just nu är det snöyra utanför. Har varit ute och skottat snö i omgångar. Tyvärr känner jag av mitt diskbråck nu och det är inte så bra. Får ta det lugnt och försiktigt och hoppas att det går över... Så går det när man är envis och gör saker man inte borde göra.



Nu börjar firandet av födelsedagar att ta fart igen. Min son blir 14 år den 29 januari. Vi ska fira med middag på kvällen med närmaste familjen. En dryg vecka senare, den 8 februari är det dags igen, då blir min dotter 12 år. Tänk vad tiden går fort!

Så nu håller jag på att planera in dagar när släkten ska komma och fira, slå in presenter, baka och snygga till det lite i huset.

Ha en trevlig vecka!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan!
Tack för din namnsdagsgratulation!
Grattis i förskott till din son.
Vacker bild du visar.
Ha en fin torsdag.
Kram Bodil.