I´d give up chocolate - but I´m no quitter ;)
Stop. Take a Moment. Breathe.
more Quotes

18 december 2010


Hej på er denna lördagskväll!

Hoppas ni har en fin helg. Ni glömmer väl inte att sätta ner rumpan och v-i-l-a mellan julstök och julklappsinköp? Inte stressa - ta det lugnt och fint (strunta i storstädningen, även om den behövs...) sätt på skön julmusik (mitt tips: Sarah Dawn Finer - Winterland) värm glöggen och bara myyys!






Tänkte visa mitt flaggspel jag pysslade ihop för ett tag sedan. Fick ingen bra bild så den här (ovan) får duga. En enkel modell som man skulle kunna göra mycket mer utav om man vill. Flaggorna är dubbelvikta och jag har klippt av en bit glittergirlang och klistrat fast för lite extra glamour ;)












Det var allt för mig ikväll. Nu ska vi se en film och fortsätta mysa. Imorgon ska jag fixa de sista julklapparna, fundera mer på rim och så ska granen kläs.


Trevlig helg!

Posted by Picasa

4 kommentarer:

Gugis Pärlor sa...

Hej Sanna! Din girlang blev riktigt julig och fin! Julmusiken varvar jag med både Sarahs Winterland och Susan Boyles The Gift... Sedan bara älskar jag Andrea Bocelli & Mary Bliges låt What Child is This? som jag hörde första gången här på din blogg!! Så den brukar snurra på upprepa typ hundra gånger minst(hihi)

Kram Gugi

Huset vid ån sa...

Hej Sanna!
Åh, vad mysigt ni verkar ha det, här tar vi också det "lilla lugna".....

Ditt flagg spel ser jättefint ut, vad duktig du är!

Önskar dig en stämningsfull sista advent!
Julkramar till dig/ Therese

A House With A View sa...

Just det, sätta ner rumpan var bästa medicinen, har alldeles glömt bort det, tack för du påminde mig, fniss. Nu ser jag ju din ljusstake, lika som min, fast din är lite bredare tror jag. Och vad himla fint du gjort med flaggorna, gah...

Många kramizar till dig från mig!

/aka

Helena, The Swenglish Home sa...

Så mysigt med en julgirlang, i synnerhet hempysslad!

Gillar dina blomsterarrangemang i förra inlägget, det första i vacker skål, och så var det de där stjärnorna från skalen, med pärla nedstucken i de två lagren - läckert!

Kramar till dig från en ovanligt insnöad bloggsyster,
Helena