I´d give up chocolate - but I´m no quitter ;)
Stop. Take a Moment. Breathe.
more Quotes

22 december 2010

Christmas sugar cookies



Hej alla glada och förväntansfulla bloggvänner!


Nu har ungarna äntligen fått sitt efterlängtade jullov. De "firade" med att ta världens längsta sovmorgon *fniss* men det tyckte jag de gott kunde få. Julklappsinköpen är avklarade och huset ser hyfsat städat ut. Lite småplock som ska bort bara. Snart ska vi äta risgrynsgröt och skinkmacka, det är gott det! I morgon blir det till att piffa till färgen i håret och stryka finkläderna så allt är tipptopp till Julafton.


Här får ni se en del av vad jag pysslade med i förra veckan. Glasyrpytsar, färgskålar och kakor över hela köket innan jag blev färdig ;)



Nu kommer tomten snart...












 


 







Önskar er en trevlig kväll!

Stressa inte för mycket :)


 
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Annelie sa...

Skojar du? Har du gjort dom själv?
Egentligen borde jag inte vara förvånad, har ju set allt annat du gjort. Du har verkligen talang, Sanna.
Har du någon gång funderat på att sälja kakor? I alla fall skulle jag köpa på en gång. Slår vad om att de smakar gott också, the total package. Dina barn måste vara bland de lyckligaste i kvarteret.

Stressa? Jag? Nej tvärtom, har bestämt mig för att sakta ner och le stort till folk jag möter och verkligen njuta av varje julprojekt jag tar mig för.

Kramar

A House With A View sa...

Vaaa, helt ooootroligt!! Jag lägger mig med stupen upp direkt, ingen idé att göra annat, haha!! Sååå fina!

Kraaaaaaaaaaaaaaam aka