I´d give up chocolate - but I´m no quitter ;)
Stop. Take a Moment. Breathe.
more Quotes

27 oktober 2011


Hej!

Nu när mörkret kryper inpå blir ju belysningen väldigt viktig.

I vardagsrummet har jag bytt ut mina moderna fönsterlampor mot de här istället av marmor. Hm. Marmor känns lite pampigt på nåt sätt och gammaldags... men, med en modern lampskärm tycker jag det blev riktigt fint. De sprider ett mjukt sken och mysfaktorn är hög.












Roligt att ni gillade det ni såg i förra inlägget.
Nu har ni fått se en annan del av samma rum.

Ha en fin dag!

Kram.

5 kommentarer:

Annelie sa...

Ha, precis när jag lämnat en kommentar i förra inlägget så kom det nya.
Fina, jättefina marmorslampor.
Håller med om att det är viktigt med hög mysfaktor nu när det blir mörkt.
Att få kika in i någons hus känns lite tjuvkika och spännande.
Tack för titten in i ditt fina hus.

Kramar,

Annelie

Systrarna Hjertén sa...

Jättesnyggt!

Hur har du lyckats ta kort på lampan i fönstret i dagsljus? När jag försöker med det blir bilderna alltid jättekonstiga!

Mvh
Frida

Unknown sa...

Hello Sanna! What a beautiful comfy home you have, I love the colors and the mix. I have one marble lamp I got at a gargage sale, on the hunt for more. Your Saturday night sounds like ours, laptops and magazines while watching a movie. It's still warm here but I have to have my blanky!
Hope you are enjoy your day my friend~SueBee

Gugis Pärlor sa...

Gokväll Sanna!

Mysbelysning i det här mörkret är aldrig fel! Jag gillar också marmor... det hålls bra på plats och så är det ju vanligen vitt eller grått (=favoritfärg) Snygga bilder!

Ps. Jag vågade kika och tack för tipset! Hamnade direkt i inspirationsmappen ;O)

Kram Gugi

Fiffiga Systrar sa...

Du ser ut att ha det jättefint! Mysigt!

Vad är det för något du har gjort som ligger vid pumpan på bilden här till höger...? Ser spännande ut!

Ha en fin dag!

Kram Emelie och Elin