I´d give up chocolate - but I´m no quitter ;)
Stop. Take a Moment. Breathe.
more Quotes

21 juni 2010

Sidoprojekt


Ett sidoprojekt har smugit sig in och gör snart entré...

Ni kan nog gissa vad det är...





För er som undrar vart alla byggprojekt tagit vägen - varför visar jag ingenting om det? Skulle inte bloggen handla om byggnation av veranda, uteplatser, markstensläggning och så vidare - vart tog dom planerna vägen? HUR GÅR DET EGENTLIGEN?!? HALLÅÅÅ?

Jo tack, det går sakta framåt :)


Återkommer till det en annan dag.

Posted by Picasa

3 kommentarer:

Annelie sa...

Äsh, jag har inte undrat. Jag har bara hängt med liksom.
Har varit underhålld av det du skrivit och visat.
Speciellt av lite svenskt firande och vardagsliv, bakande och boktips.
Jag är så nöjd så.

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Hmm, ja jag har mina aningar om vad det kan vara :)

Här går det också trögt med våra projekt, det får bli till semestern och hösten...
Planering tar ju mer tid än man tror :)

Tack Sanna, vad jätteglad jag blev för din senaste kommentar!!

En trevlig midsommar ösnkar jag dig!
Varma kramar
Linda

Helena, The Swenglish Home sa...

Ha, ha, sidoprojekt är "my middle name", och om någon undrar varför våra platsbyggda bokhyllor i TVrummet ännu inte är på plats, MÅNGA månader efter att de påbörjats, tja, då ler jag bara lite generat och skyller på sambon... ;-D

Nå, det ser ut att vara ett fint och vitt sidoprojekt, så det skall bli trevligt att höra mer om...

Tack snälla du för dina alltid så rara ord hos mig - de gör mig så glad, så glad ska du veta!

Midsommarkramar, Helena