I´d give up chocolate - but I´m no quitter ;)
Stop. Take a Moment. Breathe.
more Quotes

29 september 2010

Award



Redan onsdag!

Jag hinner inte riktigt med...


Titta vad som trillade in hos mig - en award - från Gugis Pärlor!

Tack snälla Gugi :)




Förpliktelserna med denna award är att berätta tre saker som ligger en nära hjärtat, visa en favoritbild ur arkivet och skicka awarden vidare till fem andra bloggare.


Nära hjärtat ligger såklart familjen och om jag inte skulle få utöva diverse pysselprojekt eller baka så vet jag inte vart jag skulle göra av händerna ;)


Att plocka ut en bild var ju inte så lätt men, jag har valt denna:

Konsert med Tina Turner 2009!

En riktig höjdpunkt som jag kommer minnas för lång tid framöver. Vilken energi! Jag är så glad att jag hade platser nära scenen, även om det var ganska dyrt men, ett sånt här ögonblick får man aldrig tillbaka. Fantastisk show! Det minnet lever jag på länge :)



Jag skickar awarden vidare till:

A House With A View
Nature As I See It
Sue Bee and Butterflies
The Swenglish Home
Tankar från Trädgårdsmästaren

- Ger mig alltid ett glatt skratt, ett leende och tonvis med inspiration -


Kul att läsa om vad som står på era önskelistor i förra inlägget. Det var många intressanta saker, hoppas ni finner dom så småningom ;)

Ha en skön dag!


Posted by Picasa

6 kommentarer:

Gugis Pärlor sa...

Hej du! Tack själv för din fina inspirerande blogg! Det måste ha varit en mäktig upplevelse att vara med om DEN showen ;O) Nu är jag inte så lite avis, önskar att jag hade fått uppleva det med...

Höstdagskramar Gugi

A House With A View sa...

Men åh Sanna - tusen tusen tack för awarden!! Vad glad jag blir *rörd*. Och jag håller fullständigt med Gugis Pärlor ovan, tack själv för allt du bidrar med i din blogg :) :)Härlig bild också på Tina Turner, hon är verkligen skitbra OCH vilken kropp, ligger många pass i motionsspåret där, fniss. Fast det är klart... stjärna som hon är har hon väl en PT (personal trainer) *blink*.

Stor onsdagskramiz från aka

Annelie sa...

Grattis till din award, Sanna. Den förtjänar du. Tycker om din blog som är fylld med litet av varje, pyssel, bakning, hus, trädgård osv. Fina bilder också. Precis i min stil.
Tack så hemskt mycket för att du tänkte på mig. Så himla gulligt.

Tack och hej, leverpastej!

Kramar

Annelie sa...

De som jag ugnsbakade åt jag som de var utan något alls. Ville bara jämföra och smaka unmasked, om man så säger. Jag är så nyfiken på allt och vill pröva.
Carnival och Delicata var supergoda i all sin enkelhet, lite söta som sötpotatis. Kan man nog göra typ pumpapaj på de också. Men jag har inte ätit upp allt. Gör nog soppa eller något på resten. Svenskarna verkar nyfikna på squashrecept, får nog göra ett receptinlägg.
Tack igen, gulliga, för min award. Jag bär den stolt och funderar på vad jag ska skriva om mig själv. Tänker ofta på dig när jag går i affärere och ser vissa bak och pysselsaker. Typ - Åh, det här skulle Sanna gilla!

Kram

Helena, The Swenglish Home sa...

Tack, rara Sanna! Jag blir verkligen rörd att ni är flera som verkar tycka att jag inspirerar - fast en liten röst inom mig funderar "kan lilla jag?" Men det är väl bra att ha lite ödmjukhet i behåll, annars skulle det kanske blir lite drygt i det svengelska hemmet.. ;-D

Och vet du, precis som Annelie kan jag komma på mig själv med att tänka på dig i olika sammanhang när det handlar om bak-material eller 'accessoarer'... Se där, du har utmärkt dig som bakdrottning, det har jag sagt förr!

Stor kram, tack än en gång, och trevlig helg,
Helena

Helena, The Swenglish Home sa...

Och just det, grattis till DIN award också - välförtjänt!

Kram igen!
Helena