I´d give up chocolate - but I´m no quitter ;)
Stop. Take a Moment. Breathe.
more Quotes

14 juli 2011

Kitchen garden



Köksträdgård i miniformat


För ett par år sedan köpte jag två stycken korgar på rea. De blev instoppade i ett förråd och har inte kommit fram förrän nu. Har det någonsin hänt dig? Hehe. Hade inte en aning om vad jag skulle använda dom till då, men som med mycket annat tänker jag att förr eller senare brukar det lösa sig.






Extra bra med lådinsats i zink = vattentät!






Har sett så många tips och idéer om att förvara färska örter i trälådor och liknande. Så smidigt. Sin egen köksträdgård i miniformat. Och gott! Inte hade jag en tanke på att jag kunde göra det själv - med en av mina korgar. Men plötsligt trillade femöringen ner. Så trög man är ibland ;)





 
Bladpersilja - Basilika - Lavendel



 

 

Ha en fin dag!

Trevlig helg.

PS. Har ni sett min nya "quote of the day"? under min header. Ett nytt citat varje dag :)

Posted by Picasa

1 kommentar:

A House With A View sa...

Som vanligt heeeeelt underbart fina foton!! Och vad fiffigt med insatsen i zink!! Blev jättebra!!! Och såå fint!! Jag har fått en sax av svärmor som passar perfekt till kryddor, ska lägga ut det i nästa inlägg får du se - ett tips!!

Kraaaaaaaaaaaaaam aka