I´d give up chocolate - but I´m no quitter ;)
Stop. Take a Moment. Breathe.
more Quotes

4 juli 2011

Starry pie



Tyckte det kunde passa med en stjärnpaj idag

(Ser ni mina stjärnor? De blev lite otydliga efter gräddning..)





Receptet har jag hittat i "The Farm Chicks - In The Kitchen". Det blommiga motivet är bokens pärmomslag, som fick agera bakgrund. Har länge velat prova detta recept men liksom aldrig kommit mig för...



Pajen består av en massa härligheter


rabarber jordgubbar blåbär



Serveras med ljummen med vaniljglass eller vaniljvisp.
Smarrigt värre!


Ha en fin dag!



Posted by Picasa

4 kommentarer:

Systrarna Hjertén sa...

Åh!! Ser såååå gott ut!

/Frida

Unknown sa...

I can smell it!
Can I have some?

A House With A View sa...

Muuuuuums!!! Och så himla fint med stjärnorna!!! Ser helsmaskigt ut! Jag gillar pajer, både på längden och tvären, både som efterrätter och maträtter!!! Och perfekt bjudmat!

Önskar dig en fin tisdag!

Kraaaaaaaaaaaaam aka

Annelie sa...

Mmmmm..... gimme!
Tack för din rara sommarhälsning. Har inte riktigt tagit mig tid att sitta vid datan i Juni. Önskar att jag var lika duktig som dig och att jag både kunde blogga och njuta av sommaren. Ska dock göra ett försök till ett inlägg denna vecka.
Jag känner till The Farm Chicks och gillar dem. Rabarber och jordgubb har man ju prövat, men att lägga till blåbär är något nytt. Varför inte?

Många kramar och soliga hälsningar från Annelie