I´d give up chocolate - but I´m no quitter ;)
Stop. Take a Moment. Breathe.
more Quotes

21 januari 2010

Le Parfait - Mat och inspiration på nätet



Jag har hittat en svensk mat- och inspirationstidning på nätet som jag tycker att ni ska besöka. Jag som gillar att duka fint, laga mat och baka, blev så inspirerad och glad av bilderna så jag kände att jag ville ge dom några komplimanger. Dessutom ville jag veta när nästa nummer skulle ges ut. Inte väntade jag mig att få ett långt svarsmail tillbaka. Jättekul!



Foto: Ulrika Ekblom

Första numret kom ut strax efter jul och temat är vinter och fest. Bakom tidningen står Ulrika Ekblom och Liselotte Forslin som båda jobbar med tidningar på olika sätt och en hel del annat. Ni kan läsa mer om dom i tidningen.


Foto: Ulrika Ekblom

Tidningen befinner sig i en utvecklingsfas. De har många idéer och nya sidor planeras att läggas in. Nästa nummer hoppas de kommer ut i mitten av februari. De jobbar med en länksida och än finns inget forum men vill man kontakta någon av dom så går det bra på hello@leparfait.se

Gör ett besök hos Le Parfait
 och
 inspireras du också!


1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan Sanna!!

Vad kul och spännande ska genast besöka dem.
Tack för tipset!
Kram Bodil.