I´d give up chocolate - but I´m no quitter ;)
Stop. Take a Moment. Breathe.
more Quotes

27 mars 2010

Nyplantering och ljusare tider


Det är snart Påsk och en viss persons födelsedag närmar sig så...


... jag tyckte det var dags att göra fint och plantera något i urnan och korgen utanför dörren.

 

Det har sett tomt och naket ut ett tag sen jag städade bort granris, kottar, kransar och annat. Trevligt med lite färg igen.

 

Det skulle bli en varm solig dag men det har jag inte märkt något av - kanske i morgon?


Det ligger fortfarande mycket snö kvar i trädgården. Lite värme vore bra så den sista snön smälter bort till Påsk. Önsketänkande?
Posted by Picasa

Den här teckningen har Hannah ritat.


Ni kommer väl ihåg att släcka lyset ikväll?

20:30 svensk tid.

och

Ställa fram klockan en timme i natt?


Sommartid börjar nu men det är svårt att tro när man tittar ut...


Trevlig helg!

3 kommentarer:

Unknown sa...

I am not able to read your writting, but your flowers are most happy! I believe you celebrated Earth Hour as we did too, and your home in the opening images are soo lovely. It's my goal to visit Sweden one day - I'll live through you for a while..

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Hej!
Vad roligt att du kikade in hos mig så jag kunde hitta till dig...

Tack för dina rara ord inne hos mig, blev så glad!

Första gången jag kikar in hos dig och kommer gärna tillbaka. Vilka roliga trädgårdsprojekt Ni ska dra igång!! Själv ska vi också planera och fixa med vår trädgård i år...

Ha en fin vecka i påskens tecken!
Kramar Linda

Karin Lindström sa...

Hej Sanna!

Tack för din rara hälsning hos mig, jag blev jätteglad! Tyvärr är det något konstigt med blogger för mig idag, jag kan inte se några bilder hos dig (inte hos andra heller) och det är ju så synd. Men jag kommer tillbaka en annan dag och kikar igen;)

Ha en fortsatt bra Påskvecka!

Hälsningar

Karin