I´d give up chocolate - but I´m no quitter ;)
Stop. Take a Moment. Breathe.
more Quotes

19 mars 2010

Oväntade fynd


Jag vet inte om jag ska kalla det för tur eller tänka att det var menat för mig. Häromdagen stegade jag in i Växthuset för att köpa några påskliljor och andra vårblommor. Jag köpte inte en enda blomma... och anledningen var att jag istället kom hem med allt det här:













Jag sprang rakt på ett ganska stort fyndbord i Växthuset. Det visade sig vara halva priset av ordinarie pris så gissa om jag blev eld och lågor!? Rean hade varit i gång ett tag så jag blev förvånad över att det var så fina grejer kvar. Hittade en del som kommer bli jättebra på verandan och i trädgården när vi får ordning på den. Ska bli så roligt! Under tiden får jag försöka hitta på några andra användningsområden för en del av sakerna.

Blommor får jag skaffa en annan dag :)

1 kommentar:

♥ Fyra årstider sa...

Vilka fina fynd..kan nog tänka mig vilken blomsterbutik. När jag fotar manueelt då ställer du blänare och slutartid. Fotar du på auto sköter kameran allt åt dig, men det blir inte så speciella bilder.
Kram Lotta