I´d give up chocolate - but I´m no quitter ;)
Stop. Take a Moment. Breathe.
more Quotes

31 oktober 2012



"The foulest stench´s in the air
the funk of forty thousand years

and grizzly gouls from every tomb
are closing in to seal your doom

and though you fight to stay alive
your body starts to shiver
for no mere mortal can resist..

the evil of the... thriller!"




Aaoooooouuuuuhh...


 


something evil´s lurkin in the dark...

under the moonlight

you see a sight that almost stops your heart...



 


but terror takes the sound before you make it...

you start to freeze

as horror looks you right between the eyes

you´re paralyzed...



***


You hear the door slam

and realize there´s nowhere left to run...



 


and wonder if you´ll ever see the sun...

you close your eyes

and hope this is just your imagination...

Girl, but all the while

you hear a creature creepin´ up behind

you´re outta time!


.... ... ...



´cause this is thriller... thriller night!


and no one´s gonna save you

from the beast about to strike...







Yeah, thriller night!


***



"Come and eat some cake and 

survive

 you just might!" ;)







Happy Halloween!

alla monsterdiggare :)



Kakan består av en browniebotten med chokladkolaglasyr. Jag köpte en stor muffins och smulade ner den till jorden på gravarna, till gravstenarna tog jag de avlånga "marie"-kexen som har en vågig kant runt om och så skrev jag texten med en livsmedelspenna. Mini-marschmallows är tillklippta och formade till skallar och staketet består av kexrån avbrutna i varierade längder.


Idén till kakan kommer härifrån


önskar er en fin dag!








11 kommentarer:

X sa...

He he, halloween konst på hög nivå...vad duktig du är och vad glada dina barn skall bli!!!

Hoppas kvällen blir bra/Kram Lussan

A House With A View sa...

Men Sanna jag döööööööööööööör så himla häftigt!!! Wow wow wow, vad du kan, heeeeeeeelt imponerad!!!! Jisses, den där kakan skulle min dotter vilja ha, ingen ide att visa den för henne för då vill hon ha en också och jag skulle aldrig kunna göra en likadan...

Kraaaaaaaaaaaaaam aka

Bodil sa...

Men jisses, vad imponerad jag är. Sååååååååååååååååå häftigt!
Vad duktig du är.
Matilda hade älskat den tårtan, absolut!
Ha en super bra onsdag!
Kram Bodil

Sofia sa...

Hua... du är läskig du! He he he...
Men tårtan är säkert god... för den som vågar smaka, vill säga!
Kram kram
Sofia

Gugis Pärlor sa...

Happy Halloween, Sanna! Det är nog få som kan slå dina skapelser!!! Coolt, vilken unge (och vuxen med) som helst skulle bli galen i den tårtan... Döläcker!

Ha det så bra! ♥

Helena, The Swenglish Home sa...

Jamen, jag tror jag dör lite grand - SÅ supercoolt! Du är verkligen helt otroligt duktig på att skapa snygga och kreativa bakverk, att dekorera dem proffsigt och att ta snygga bilder och redigera dem läckert.

I år orkade jag inte ens åstadkomma mina "vanliga" kanelfingrar, så här är det ingen ordning på torpet alls!

Inspirerande, det är vad du är, bästa Blåbärsfrun!

Och den där bilden med det inklippta barnet - creepy!!!

Kramar från en lite matt Halloween-häxa...

Helena

A House With A View sa...

Halloj igen Sanna! Jo jag tog faktiskt med mig blusen till frissan, Mrs Skruvis du vet, haha!!!

Kraaaaaaaaam aka

Sarah James Larsson sa...

Wow! Så coolt. Jag bara vet att det smakar jättegott också.
Kram,
Sarah.

Rosa i huset i vitt sa...

Häftig kaka ...
kram Rosa

Tina sa...

Vilken häftig kaka, den ska jag spara i min mapp!!
Mums, så sugen jag blev på kaka nu, hold my horses!!

kramen o trevlig helg!

Unknown sa...

You are so creative Sanna!! I just keeping eating the candy.
My costume was....50 Shades of Gray!! No, I have not read it.
We stay home have chili and hand out candy. Hope you are having a wonderful day...hugs my friend.