I´d give up chocolate - but I´m no quitter ;)
Stop. Take a Moment. Breathe.
more Quotes

21 november 2011

Årets sista..



Höstdukning

Det här får bli årets sista höstiga inlägg.

En härlig dag i september kunde jag inte motstå att leka lite ute på verandan och göra en höstdukning. När allt var färdigt var det bara gäster som saknades.. synd att jag inte hade bjudit några ;)























































Till mina vänner som firar Thanksgiving på torsdag,
Happy Thanksgiving!


Nu klär jag om till jul.

Ha en fin dag!


 

7 kommentarer:

A House With A View sa...

Snacka om snuvad på konfekten!!! Jag som älskar dukningar ser inte en enda av dina bilder, grrr!!!!!! Får prova igen en annan dag och se om det funkar bättre då!!

Stöööörsta kraaaaaaaaaamen aka

Tina sa...

Jag ser bilderna och de är underbara!
Så härligt du hade det där i solen, färgerna är så läckra..

kram

Gugis Pärlor sa...

Hej Sanna!

Kikade in till dig igår men då såg jag inga bilder men det gör jag nu OCH jag GILLAR!! Fin dukning! Trevliga färger och din tid med projektet gick väl inte till spillo? I varje fall en stor njutning för ögat ;O)

Kram Gugi

Wendy sa...

What a gorgeous setting! I have lanterns, I need to put those on my table Thursday!! XO Wendy

A House With A View sa...

Idag ser jag bilderna och wow vad himla fint!!! Helt i Aka-smak :))) shit vad duktig du är att få till det!!!! Vill gärna få lite juldukningsinpspiration framöver när vi närmar oss julen :) Ääääälskar duken, har sagt det förut! Och vad snyggt det var med ljungen, rönnbären och löven i mitten, gah...

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam aka

Celestial Charms sa...

Hi Sanna,
You always set a beautiful table. The photographs should be published in a magazine!
Have a wonderful day.
Maureen

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Hej hej!

Jättefin höstdukning på alla sätt!
Hade gärna kommit som gäst till ett så fint uppdukat bord :)

La märke till härliga headern...
Tänk om man kunde få lite snö lagom till imorrn :)

Ha en fin första advent!
Kraam