I´d give up chocolate - but I´m no quitter ;)
Stop. Take a Moment. Breathe.
more Quotes

29 februari 2012



Solen skiner, himlen är blå

å så skönt att leva då
högt i topp går allas humör
och det är det som susen gör - hej!


En liten truddelutt jag lärde mig i skolan för evigheter sen :)





Idag känns det faktiskt precis som i texten ovan. Dagen började gråmulen men sprack upp i ett stort soligt leende under eftermiddagen. Fåglarna kvittrar som galna. Visst är det härligt med såna dagar. Jag undrar om det börjat knoppa sig i rabatten än..? Måste ut och se efter. Jag har ett ställe där jag trycker ner diverse lökar som jag köpt undan för undan. De växer lite huller om buller, för jag glömmer alltid bort vart jag satt sorterna ;)


























Ha en fin dag!


kram


5 kommentarer:

Gugis Pärlor sa...

Jag blir glad av dina fina tulpanbilder! Har ni våren redan på gång? Vårt tjocka snötäcke lär inte smälta på långa tider ännu ;O(


Kram Gugi

Anonym sa...

Jag är själv en virrpanna när det kommer till lökar. Minns aldrig var jag satt vad..

kram Tina

Bodil sa...

Härliga tulpan bilder.
Längtar så himla mycket efter våren men här snöar det för fullt just nu. så njut lite för mig också.
Kram Bodil.

A House With A View sa...

Hääärliga bilder som vanligt!!! Jag har faktiskt satt en del knölar i höstas och är sååååå nyfiken på hur det ska se ut i rabatten!!! Men jag måste nog vänta ytterligare ett tag tyvärr för här är snön kvar...

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam aka

Unknown sa...

Just lovely! Bulbs do not grow very well here in Florida, no cold weather. I love to see secrect flowers bloom! Love the new blog look!! I'm behind on my reading, so I'm trying to catch up~hugs to you~SueBee