I´d give up chocolate - but I´m no quitter ;)
Stop. Take a Moment. Breathe.
more Quotes

4 december 2012



Dörrkrans

Min vision om en stor rejäl dörrkrans har blivit verklighet och nu hänger den på ytterdörren :)






Jag blev så nöjd med den. Hade turen att få en stor halmstomme och massor av granris till mitt lilla verandaprojekt i år. Ni ska få se i kommande inlägg. Men jag kan berätta att en grangirlang har kommit upp och några minigranar som får bidra till julpiffet.







Här är det för övrigt svinkallt och idag har det snöat hela dagen. Det är vackert med snö men jag gillar inte att frysa, brrr!


Ha en bra dag!


7 kommentarer:

Bodil sa...

Vilken fin krans du har gjort.
Låter som det har blivit jätte mysigt hos dig och nu blir man ju nyfiken och vill att du ska visa.
Kram Bodil.

Sofia sa...

Oj oj, så fint! Duktig du är...
Vad tror du, vågar du dig hit i helgen? Jag menar med all denna snö och kyla....
Men, jag har glögg på värmning, för de kunder som vågar sig hit!
Kram kram
Sofia

X sa...

Så duktig du är, kransen blev verkligen toppen fin;)
Ha det gott/Kram Lussan

Melanie @ Country Cottage Living sa...

I keep coming back to visit you because you take cheery pictures that brighten my day!

Rosa i huset i vitt sa...

Den var jättefin ..har inte gjort några än ..men ska väl försöka pulsa ut i snön och hämta grankvistar..
kram Rosa

Gugis Pärlor sa...

Stilig krans du har gjort! Man skulle ha god lust att göra både det ena och det andra av granris men det behövs oftast stora mängder och i längden blir det lite stickigt! Men jag tror nog att du har fått till det där lilla extra på verandan.. Mysigt och stämningsfullt!

Kram Gugi

Anonym sa...

I år har du överträffat dig själv Sanna, vackert så in i norden, tur att morsan har en karl med mycket skog hahaha keep on. Kram