I´d give up chocolate - but I´m no quitter ;)
Stop. Take a Moment. Breathe.
more Quotes

21 december 2012



Dukning till jul

Nu får jag äntligen ta fram mina kära jultallrikar. 

Lika fina fortfarande efter tio år. Det låter galet att ha speciella tallrikar till jul, särskilt med tanke på att det var ett dyrt inköp, men jag tycker vi använder dom ganska flitigt ändå. När vi fick gäster förra helgen och bjöd på julbord, då var det ju perfekt läge att börja :)





























Ha en fin dag!

***

Happy Holidays :)



4 kommentarer:

Tina sa...

Åh vad jag gillar dina pepparkaksgubbar!!

God Jul önskar jag dig min fina vän!

Rosa i huset i vitt sa...

Vilka fina jultallrikar...vi hade också särkilda tallrikar förr när det var jul ,när barnen var små

önskar dig en riktigt God Jul
kram Rosa

Gugis Pärlor sa...

Halloj! Njuter av din vackra dukning och blomsterdekorationen i förra inlägget. Tack för tipset!

Kram Gugi

Celestial Charms sa...

Hi Sanna,
I'm hitching a ride on Santa's sleigh, to come to Sweden for one of your beautiful gingerbread cookies! :) Have a very Merry Christmas to you and the family.
Maureen