I´d give up chocolate - but I´m no quitter ;)
Stop. Take a Moment. Breathe.
more Quotes

4 februari 2010

För tidigt för ett glädjetjut?

Det verkar som om jag har fått tillbaka min blogg, puh!

Men vågar jag hoppas på att det verkligen är så?

I två dygn har problemet gnagt inom mig. Vad ska jag göra? Hur ska jag göra? Är det bara jag som drabbats? Hur blir det för dom som besöker bloggen? Måste jag ge upp min blogg nu?! Stänga ner?

***

Jag startade bloggen i augusti 2009. Mest för att familj och vänner skulle få en chans att följa med i vårt stora utomhusprojekt. Hade också en förhoppning om att skapa nya bekantskaper och få besök av likasinnade med eller utan bloggar.

Det har tagit sin tid och det är först nu som jag känner att några har hittat mig här på My Blueberry House. Det är jätteroligt att få kommentarer och jag blir så glad!

Det finns så många fina bloggar och så många fina kreativa roliga människor runt om i världen. Ibland känns det överväldigande men, framförallt så är det roligt och intressant att få hälsa på hos andra.

***

Jag har letat igenom hela bloggen, sökt igenom med virusprogram, läst igenom html-koder, tagit bort gadgets och bytt lösenord för säkerhets skull. Jag hoppas att mitt problem nu har löst sig och att inte någon av er som hälsat på här har råkat ut för några tråkigheter.

Bloggen har börjat betyda mer och mer för mig - inte vill jag ge upp den nu!

1 kommentar:

Carolyn sa...

I am happy you have your blog back! I enjoy visiting you and blogging is a great way to 'meet'lovely people all over the world.
Have a good weekend,
Carolyn