I´d give up chocolate - but I´m no quitter ;)
Stop. Take a Moment. Breathe.
more Quotes

25 februari 2010

Testbaka

Fick en förfrågan för några veckor sedan från en tjej som har en nätbutik - Klara Färdiga Gå. Hon undrade om jag var intresserad av att testbaka muffinsformar. Det lät ju spännande och så roligt att bli tillfrågad, så jag antog utmaningen direkt :)

Nu har jag fått formarna och klurar lite på vad jag ska baka i dom.


Så om ni tycker att det blir en hel del prat om bakning här framöver så vet ni varför ;)

***

Vi har haft några dagar med strålande sol, gnistrande snö och lagom kallt. Perfekt väder för sportaktiviteter nu när ungarna är lediga från skolan. I eftermiddag fick vi mer snö igen men i morgon sägs det att det ska bli plusgrader..?

Ha en bra dag!


2 kommentarer:

Åsa sa...

Första gången jag är inne på din blogg. Jättetrevlig bekantskap. Jag kommer att lägga till en länk i min blogg. Ha en fortsatt trevlig söndag.

Helena Ljunggren sa...

Det kan aldrig bli för mycket prat om bakning :)