I´d give up chocolate - but I´m no quitter ;)
Stop. Take a Moment. Breathe.
more Quotes

1 februari 2010

Jag ser rött!

 Ibland tänker jag att jag skulle vilja ha mer färg!

Vi har ganska ljust hemma, inget rum är helvitt, men det är en neutral färgskala. Jag är väldigt försiktig när det gäller färger och jag skulle tröttna fort på ett för färgglatt hem. Men jag gillar att se andra som "vågar" sätta färg på sitt hem.




En färg som jag ständigt återkommer till är RÖD. Det skulle vara så snyggt med en djupröd färg på väggarna. Men i vilket rum? Hur rött ska det vara? Vågar jag? Tänk om jag ångrar mig? Och så där håller jag på... det blir nog inget rött rum här haha!

Några av mina absoluta favoriter från Country Living

 Men nu när jag skriver det här inlägget så kommer jag att tänka på att vi ändå har rött på några ställen... hm... lite mesigt kanske men törs jag visa?

Mattan i vardagsrummet som jag gillar jättemycket

Dalahäst :)

och till sist, något som jag velat ha bort från första stund men som fortfarande är kvar...

en väldigt väldigt röd heltäckningsmatta i trappen!

Rött på helt fel ställe. Men den SKA bort så småningom, men på nåt sätt hamnar projekt "Hall och heltäckningsmatta" längre och längre ner på listan.

Bara vi har byggt färdigt verandan, lagt den sista markstenen, murat en grill, byggt en pergola, målat... och listan fortsätter. Någon som känner igen sig?

Inga kommentarer: