I´d give up chocolate - but I´m no quitter ;)
Stop. Take a Moment. Breathe.
more Quotes

8 maj 2010

På menyn...


Idag är jag på loppmarknad hela dagen.




Min mamma har bokat plats på loppmarknaden och jag ska hjälpa henne med försäljningen. Jag kommer även sälja lite grejer själv. Det ska bli så roligt! Vi har varit med några gånger nu och intresset att gå på loppmarknader ökar för varje år.

Den här loppmarknaden finns i Tranås, Småland. Den går inte att "missa" då den breder ut sig utmed hela Storgatan där de flesta butikerna ligger. Vem som helst får sälja och sortimentet är brett.

Jag hoppas att jag får tillfälle att gå runt lite själv också och kanske hitta ett fynd ;)

Trevlig helg!
Posted by Picasa

1 kommentar:

Annelie sa...

Å så skoj. Går just nu och funderar på att åka till Brimfield Antique Show som är nästa vecka. Det är typ 1 1/2 km av bara loppis.

Trevlig helg.