I´d give up chocolate - but I´m no quitter ;)
Stop. Take a Moment. Breathe.
more Quotes

7 mars 2012



Spegel spegel...


Ni som känner till Pinterest vet vid det här laget att det är starkt beroendeframkallande OCH att man får väldigt många idéer..!






Något som "pinnades" mycket i höstas var sunburst mirrors i olika utföranden och material.







Jag kände för att prova själv!







Det blev faktiskt två stycken i slutändan och det här är den första. Ganska enkel. Jag ska visa er hur jag gjorde i ett senare inlägg.



Spegel nummer två var lite knivigare och tog mycket längre tid. Den ska ni också få se så småningom, här får ni en glimt:






Idag ska jag baka. Känns som en evighet sen.

Jag har fått hintar från familjen att det inte finns något "ätbart" i huset, haha! 

Bäst att sätta igång då... ;)


Ha en fin dag!

kram




7 kommentarer:

Tina sa...

Det var supersnyggt!
På pinterest kan man hitta mycket, sig själv tex..nåja, bloggbilder iaf!

kramen

Bodil sa...

Hejsan!
Jisses, vad snyggt! Vad duktig du är. Ska bli kul att se hur du gjorde.
Ha en fin onsdag!
Kram Bodil.

Tina sa...

Nämen fy så dåligt!
Att beskära och inte ange källor är ju inte kul. Många av mina decemberbilder var med där men även från tidigare. Många utan källa..

Kramen till dig

A House With A View sa...

Suuuuuperfin spegel!! Och du är så fiffig som vanligt!!! Ska bli kul att se spegel nr 2 sen:))))))

Ang. din fråga, nääää jag har inte sytt kuddarna, de är en blandning av gamla och nya från Åhléns:))

Kraaaaaaaaaaam aka

Gugis Pärlor sa...

Snyggt och skickligt som vanligt med en design som är lite ovanlig... Var det inte svårt att få den så jämn och fin?

Kram Gugi

Helena, The Swenglish Home sa...

Sanna!!! Du är verkligen helt otrolig! Jodå, jag har sett olika varianter av denna typ av spegel florera på bilder lite här och där, och även med how-to-instruktioner någonstans, men att verkligen ge sig på att GÖRA en och dessutom få den att se superjämn och proffsig ut...! Hatten av för dig!

Nu känner jag mig inspirerad att pyssla också. Rackarns att det bara är en timme tills pojkarna kommer hem från skolan... :-)

Varmaste hälsningar till dig och hoppas ni får en fin helg med mycket VÅR!
Helena

Tant Åsa sa...

Jättefin spegel! Jag är själv ingen pysselperson men önskade att jag var en. :-)