I´d give up chocolate - but I´m no quitter ;)
Stop. Take a Moment. Breathe.
more Quotes

26 mars 2013






En liten kik in i min hall

Ja det här är ungefär vad som ryms. Den är yttepytte liten!

Tidigare hade vi här en mindre soffa med förvaring under locket. Nu när kidsen blivit stora och inte behöver termobrallor o annat längre kände vi att vi kunde avveckla den och ställa dit nåt annat. Men vad?


Efter några tankevarv a la professor Balthazar kom jag på det. Min favvobänk som nyss blivit "över" efter en ommöblering i vardagsrummet fick flytta hit istället - och tänk så bra det blev :))


Ha en fin dag alla!

Kram på er



8 kommentarer:

Helena, The Swenglish Home sa...

Jamen SÅÅÅÅ snyggt!

Jag såg minsann de läckra trolldegskaninerna i ett tidigare inlägg, och såg med spänning fram emot att se dem "hängda".

Bordet är ju perfekt där och känns luftigt i vad du beskriver som en liten hall (tro mig, vår är mindre!). Den ser väldigt välkomnande ut, er entré!

Och igen fick du mig att le från öra till öra. Balthazar, eller "Balt-Balthazar, Balt-Balthazar, Balthazaaaar" som väl sången gick om jag minns rätt - en riktig favorit när jag var barn och jag önskar fortfarande att jag hade en så'n maskin som han! Tack för en härlig promenad längs minnenas aveny!

Jättefina påskpyssel och pynt hos dig! Kram och Happy Easter till dig!
Helena

Sofia sa...

Ja, det ser ju jätte fint ut!
Fint ris med.... Har du fjärilar i?
Har ju åkt på en ruggig förkylning så jag kom av mig lite i påsk-pyntandet....
Kram kram ha det gott!
Sofia

A House With A View sa...

Jaaaaa verkligen!! Möbeln passar ju perfekt där, hade inte kunnat bli bättre!!! Heja dig vad du är duktig att få till det! Och jag gillar riset i vasen också, vackert :)) Tack för fin inspo :)

Kraaaaaaam aka

Bodil sa...

Men så super snyggt du har det i din hall. Verkligen jättefint!
Ja, du hur den normala amerikanen påskpyntar det vet jag inte och jag tror inte där är mycket pynt om jag ska vara ärlig.
Kram Bodil.

X sa...

Så fint du gjort på hallen, jag känner igen hallspeglen för den hänger här hos oss också;)

Ha det gott vännen/
Kram Lussan

Anonym sa...

Hello, vad fint det blev, men har ni målat hallen vit eller ser det bara ut så? Ser fram emot kaffekalaset på måndag, ses då!
Kram
Mor

Rosa i huset i vitt sa...

Så fint det blev i ditt påskris
ha en Glad påsk
kram Rosa

Gugis Pärlor sa...

Wihuuu... vad lyxigt fint du gjorde i hallen!! Påskriset blev ju ursnyggt med "hembakade" pynt... Allt brukar hitta sin givna plats när man har funderat ett tag.. hihi. Balthazar-tänk var ett bra påhitt från dig, får jag väl också använda nästa gång när det behövs ;O)))

Glad Påsk Sanna!