I´d give up chocolate - but I´m no quitter ;)
Stop. Take a Moment. Breathe.
more Quotes

19 november 2010

The cutest thing!


Hej allihopa!

Nu är det fredag igen och helgen är fullspäckad.

Ikväll ska vi fira min mammas födelsedag - Grattis Mamma! På lördag ska jag besöka en julmarknad innan det är dags för ytterligare en innebandymatch med dottern. På söndagen hoppas jag få ner mina lådor från vinden med alla advents- och julsaker i.

Det är nu en vecka kvar till 1:a Advent och jag måste se över lådorna. Vad har jag i dom? Varje år organiserar jag om i lådorna efter jul och tänker att NU vet jag exakt vad som finns i dom! Inget letande längre... Yep. Ändå står man nästa år och kliar sig i huvudet och undrar vart man gjorde av kulor och ljus haha! Kan det ha något att göra med att för varje år tycks det bli utökning med minst en låda...? Hm?



Har ni nånsin sett några sötare sockor än de här?

Urgulliga! Jag smälter.











och jag vet precis vem jag ska ge dom till ;)


Gå till http://www.bluebox.se/ eller http://www.trumpette.com/ för att se fler söta sockor.



Trevlig helg!

 

11 kommentarer:

Gugis Pärlor sa...

Jo,jag känner igen mig... varje år samma procedur ;O) Konstigt att det alltid blir bara fler saker att hålla reda på (hihi) Sockorna är superläckra!! Ha en trevlig helg!

Kram Gugi

Mrs Small Town sa...

Hej Sanna,

Oj nu var det länge sedan jag kommentera dina fina inlägg!

Tiden bara försvinner iväg... Jag har några dåliga samveten och det är tex min sommar utmaning! Hur har det gått för dig? Hann ni med allt på listan? I början av december kommer jag att följa upp utmaningen och då vore det kul om du vill visa ev. resultat :-)

Sedan vill bara skriva ett glatt "Ha en bra helg!" Du bjuder på bra inspiration som vanligt. Älskar dessa små strumpor :-)

Kram
Sara Small Town

Tant Åsa sa...

Hemma hos oss är det maken som packar ihop julgrejorna, det blir bäst så. I år får vi se vad som är kvar efter att mössen har härjat på vinden. Det lutar nog åt att det blir lite uppdatering på julpynts fronten i år. Skall prova med appelsin skals tipset. Ha en trevlig helg Åsa

Unknown sa...

Yes soon we will go to the attic too to bring down all the boxes! I love this time of year...

xo,

annie


p.s. those socks are adorable!

A House With A View sa...

Ja, äääntligen fredag! Kul med kalasdax hos dig :) Hoppas det blir skoj! Oj oj, ja du, vad finns i kartongerna på vinden, jag vet då inte, haha. Samma visa varje år! Synd att det är så dyrt med julpynt, ska ju handla på rean efter jul men då har jag tappat inspirationen helt! Supersöta sockor - bra julklapp!!

Många fredagskramizar aka

Huset vid ån sa...

Åh, vad jag känner igen mig i det du skriver....Fniss!
Tänk att man tror att man ska komma ihåg allt till nästa år!

Hoppas att du får en trevlig o mysig helg med allt du ska göra!

Många Kramar Therese

Carolyn sa...

Those socks are so cute! I see you are in the Christmas mood too.

Have a good weekend and a Happy Birthday to your Mom.

Carolyn

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Hihi, känner precis igen mig! :) Jag organiserade mina julsaker så noga förra året. Men tyvärr står de längst in i källaren och väldigt bökigt att ta sig dit. Jag håller tummarna för att jag la avdventssakerna överst ;)

Imorogn ska jag på julmarkand så barnen får se tomten.

Ha en mysig helg!
Kram kram

Systrarna Hjertén sa...

Söta strumpor och smart clementintips!

Mvh
Frida

Jen sa...

Önskar dig en mysig vecka

Ha det gott Kram Jen

Annelie sa...

Ursöta!
Finns dom i vuxenstorlek? Fniss.
Lite avundsjuk på dig som ska på svensk julmarknad. Låter så himla mysigt.
Att vara organiserad är alltid min dröm och mitt mål, dock svårt att vara.
Här vet man aldrig när vintern kommer. Kan vara massor av snö runt Thanksgiving eller ingenting. Men jag hoppas på snö snart.

Kramar