I´d give up chocolate - but I´m no quitter ;)
Stop. Take a Moment. Breathe.
more Quotes

12 november 2010

Smaksatt grädde


Hej!

Hur mår ni? Hoppas ni har en fin helg framför er.

Här blir det en jobblördag för sambon och loppis för mig (bra fördelning va?) och så ska jag sätta mig ner och titta igenom mina nya fina julmagasin som jag har samlat på mig. Ska bli kul att få lite inspiration inför julen. Det ser jag fram emot :)


Varför har jag bilder på vispgrädde? undrar ni säkert. Jo...




Jag har anmält mig som testpilot av Arlas nya produkter - smaksatt vispgrädde med choklad och jordgubb! Passar ju mig perfekt med tanke på att jag gillar att baka och vem tackar nej till choklad? Inte jag i alla fall ;) Det ska bli kul att provlaga med dom, tänk er en god mousse, glass eller bara som sås till en fruktpaj... ja, om jag nu blir en av de utvalda förstås!





Om ni är nyfikna på Arlas nya produkter eller vill bli testpiloter själva kan ni gå hit och läsa mer.


~~~



På söndag far vi iväg till grannstaden med dottern och spelar en tidig innebandymatch. Urk! Samling klockan 8:00 en söndagsmorgon... inte min melodi precis ;) Men när vi kommer hem igen ska vi fira att det är Fars dag!


Trevlig helg!

4 kommentarer:

Gugis Pärlor sa...

Hejsan!

Vi firar också farsdag imorgon. Hoppas du blir antagen som testpilot på Arla. Det passar dig som är så duktig på bakverk ;O)

Ha en fin helg!

Kram Gugi

A House With A View sa...

Har du bytt header?? Har jag missat det, haft den länge?? Sorry i så fall, får skylla på alla mina studier som tar musten av mig... Headern är sååå himla fin, gah... Ledsen med ditt nya inlägg kommer i skymundan efter att ha sett din header :) Proffsigt!! Och du... jag ska sova lääääänge i morgon, hihi.

Kraaaaaaaaaaaaaaaam aka

Huset vid ån sa...

Tusen Tack för dina fina o värmande ord inne hos mig förra veckan.....

Din header är ljuvlig, så julfin!

Kram Therese

Helena, The Swenglish Home sa...

Mums, detta låter spännade. Hoppas du får bli medlem i deras testpanel så att vi får höra en liten utvärdering... ;-D

Så vackert ditt header-collage är - underbar julkänsla och inbjudande svenskt vintervackert! (Vadå jag hemlängtan till snöklädda Sverige?)

Här sys det för glatta livet - jag har ju fått för mig att jag skall upprepa julmarknaden jag hade för två år sedan, och om drygt en vecka bilr det försäljning av handgjorda alster här hemma... med tillhörande klassiska panik just nu: "hjälp, har jag tillräckligt många saker?"

Nå, vi hörs snart och må så gott tills dess.

Varmaste kramar från
Helena