I´d give up chocolate - but I´m no quitter ;)
Stop. Take a Moment. Breathe.
more Quotes

1 december 2010

Lucköppning


Hejsan!

Första dagen i december och det betyder lucköppning eller hur? :)


När jag var barn var det alltid så spännande att öppna luckorna på kalendern. Först pilla upp luckan försiktigt och sen kika vad som gömde sig bakom. Så var det ett bra sätt att hålla koll på hur många dagar det var kvar till julafton också. Dessa dagar är det mest kalendrar med choklad i som ungarna gillar.




På rean förra året hittade jag jättesöta kalendrar i en nätbutik (som inte finns längre) och det här är en av dom. Väldigt detaljrik och bara min ;)



Trevlig onsdag!


Posted by Picasa

4 kommentarer:

Systrarna Hjertén sa...

Lyllos dig!!

Mvh
Frida

A House With A View sa...

En helt magiskt vacker kalender, såå vacker!! Och bara din, fniss. Dottern har en chokladkalender och smaskar varje morgon, mysigt!

Vilken underbar bakgrundsmusik jag fick lyssna på medan jag läste ditt inlägg!!

Många kramizar aka

Helena, The Swenglish Home sa...

Kära Sanna,

Vilken FIN kalender och jag gillar idén med 'bara min'. Fast i år har mina killar en Legokalender, så jag är inte så avundsjuk... ;-)

Boken i ditt förra inlägg ser ut som en klar VILL HA till julklappslistan, och nog behöver väl den svengelska bokhyllan ett litet tillskott??!! Tror bestämt det får bli lite nätshopping i dagarna...

Och du, snälla, goa Sanna, jag sörplar i mig dina rara ord och tackar dig för dina generösa rader - de värmer så!

Stor kram och hoppas att din rygg inte busar för mycket med dig nu i festliga adventstider.

Helena, The Swenglish Home

Gugis Pärlor sa...

Tjena! Härligt med en egen kalender- superfin dessutom! Jag beställde boken från förra inlägget från England direkt, så jag hoppas jag får den innan jul :O)Du som gillar böcker gå in och kolla på www.bookdepository.co.uk Där finns rätt förmånliga böcker och fraktfritt över hela världen... ;O)

Kram Gugi